tisdag 28 juli 2009

Att suga på karamellen...

Är inte alltid lätt... kom på mig själv att börja längta lite efter hösten.. Det är så mysigt och så murriga färger på alla blommor och träd ute. Att tända ljus när det är mörk ute, krypa upp i soffan med en filt och en bra film...och inte minst så är det formex!! Med massa höst nyheter hoppas jag! Så var det där med att leva i nuet! Det är inte ens augusti än.. så därför visar jag er nu blomgodis i sommarens favorit färg... rosa.Även dessa kuddar är en favorit och riktigt sommriga och romantiska ...Jag tycker att det här är ett helt underbart tyg ,det storblommiga..


Så hoppas jag att ni alla njuter av den svenska sommaren och lever i nuet.. men vad skulle livet vara om man inte fick längta eller drömma..Visst är det skönt att man själv får bestämma över sina tankar.. En vis man sa: Förändra dina tankar så kan du förändra hela din verklighet.


Må väl! / Fatima

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar