onsdag 6 januari 2010

Trettondagen



Hoppas att ni alla njutigt av en förhoppningsvis ledig dag!
Själv fick jag påbörja en pencilin kur inte lika kul.. men det känns redan bättre.
Nu har vi en härlig tid fram för oss..Våren! En årstid jag verkligen älskar, alla mina favorit blommor har nu sin tid.. anemoner, tulpaner, ranunkler, pärlhyasinter mm
Ett nytt år är nu påbörjat, nya planer och nya möjligheter, allt är nytt kan det bli bättre??
Vad ska ni göra av det nya året?
Jag ska försöka njuta lite mer av varje dag.(och kanske oxå gå en exelkurs)
I dag njuter jag av denna vita anemon!
Passa på att fynda 40% på allt julpynt veckan ut..
Välkommna!


1 kommentar:

  1. Hej! Starkars dig som blivit sjuk. Snygga bilder. Blev genast på ett glatt humör efter din text. Nytt år - nya möjligheter. M håller på att spackla resten av köket, blev så stor skillnad. Ska börja lägga upp bilder från lägenheten i dagarna. Många kramar från mig.
    Krya på dig vännen.

    SvaraRadera