fredag 5 februari 2010

En önskan om en härlig helg!

Med denna fina ros vill jag önska er alla en härlig helg .
Passa på att njuta och ta hand om era nära och kära , det ska i alla fall jag göra...
Jag har en ledig helg, känns väldigt lyxigt. Så det vart en tripp till min kära syster i Göteborg.
Så i morgon väntar en mysigt dag med fika och shopping  i min favorit stad.

Men så klart är butiken öppen för er ändå!
I helgen tar Liselotte väl hand om er och även denna helg är butiken fylld med vår fina blommor.
Om inte annat så kan ni ju kolla in nya möbleringen som jag och Emelie gjort i veckan.
Vi ses igen på måndag  men ny energi och siktet inställt på alla hjärtans dag!
Härlig helg !
Fatima

2 kommentarer:

  1. Å, den är underbar den här sorten!. Jag har lagt den jag köpte av dig i ett gammalt vinglas med mönster på: det blev cokså fint. Trevlig helg hoppas jag du får! Göteborg är så mysigt!

    SvaraRadera
  2. Hej Fatima!

    Kikade in till dig och tycker du har en fin och inspirerande sida.
    Jag bara ääälskar rosor och tycker att jag kan känna doften när jag begrundar ditt foto på denna fantastiska skapelse.

    Ha det fint
    KramKram
    Lotta

    SvaraRadera