tisdag 17 augusti 2010

Det händer så mycket hela tiden...

Vart tar dagarna vägen..
Det har verkligen varit mycket nytt nu ett tag.
Vilket är jättekul!!
Nu är salongen i fullt bruk så nu kan ni även få en ny frisyr här på Dekorerat.
Ni kan boka tid på nr 0703132233.
Idag har det blivit omskyltat i alla tre fönsterna (försökte ta ett kort men det gick inte så bra genom fönsterglaset)
Vi har också gjort om i butiken idag, allt har bytt plats =) och fint blev det!
 
Fint i gråskala. Underbara koppar, skålar, tårtfat och kuddar...

Sen det blev salong här kan man slå sig ner och ta en kopp kaffe/te och kaka.
Vilket jag har märkt är väldigt farligt, vet inte hur många kakor som ligger i min mage nu=)
Nåt annat som också är nytt och kul är att jag och min man (känns härligt att kunna säga man)
ska flytta till ny bostad. Åhh vad härligt det ska bli, så den 1:a sep finns vi på ny adress.
Det är dubbelt så stort än vad vi bor på idag...
Känns superkul! Har dock inte hunnit packa en ända liten grej ännu, men i kväll ska jag börja.
Det var lite från mig idag.
Ps. Ni som har varit sugna på dom här krukorna passa
på, nu är det 100kr rabatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar