tisdag 30 november 2010

Jag vill börja med att tacka för en fantastisk helg!!

Va kul vi har haft det i helgen!
Tack vare er , utan er vore vi ingenting!
Nästan hela dagen i går gick åt  att städa efter helgen... det har verkligen varit full rulle så det var lite att plocka med i går.=) Men nu är vi på banan igen!
Jag undrar om du tillhör den sorten som fortfarande skickar jul kort?
Själv har jag varit lite dålig på det dom senast åren men vi får se om jag får i väg några i år.
Jag tror i alla fall att jag inte kommer hinna  göra några egna i år. Turen är ju den att vi säljer jätte fina julkorts askar med 20st julkort i varje så det kanske kan var något om ni är som mig och tror att ni hunner själva :)...

                                                             Den finns så klart också i vitt...

 Här ser ni en julig butik.... Ha en bra dag!/ Fatima och Emmeli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar