fredag 9 april 2010

Nytt i butiken!!

Jag älskar mitt jobb!!
Kan man bli lyckligare... än när man ser dessa sötisar!
Konstigt ändå att man kan bli så glad av en liten blomma...
Eller så är det oxå andra lyckofjärilar som far runt i mig ..
om mindre än 20dagar blir vi man och fru.. Jag & J
Det pirrar när jag tänker på det..

I går fick vi påfyllning i butiken av kuddar, krukor mm
Vacker kudde 259kr
Vårkänslor... så söt!
Kudde med spetskant. 255kr
En till lika söt!!
Kudde 255kr
Jättefin tillsammans med den andra vita.

Här har ni en riktig tuffing , svart klöverblomma..
Jättefint till vita blommor skapar fina kontraster.
Jumboklocka.. 475kr
Tuff va?!
Tillsist en lite vårplantering.

Nu vill jag önska er alla en trevlig helg!
 Hoppas att vi ses imorgon.
Tack till alla er som tittar in här på bloggen!


1 kommentar:

  1. Å, det ska bli ett riktigt vårbröllop! Jag ska hålla tummarna för att solen värmer er på er högtidsdag. Att det blir en alldeles otroligt fin och strålande brud det kan jag med visshet redan nu se framför mig!

    SvaraRadera