onsdag 7 april 2010

Välkommen till Dekorerats egen lilla olivlund..

Igår var det mycket att göra....
 Jag tror ibland att jag  jobbar bättre under stress, positiv sådan i alla fall, ni vet när man har så mycket att göra att när man är klar med en sak så är det bara att börja med nästa på en gång.
Så var det i går.
Men jag hann nästan allt jag skulle fixa med.
fakturera, gå till banken, ta hand om alla nya blommor som kom, vattna allt efter helgen,
Skylta samt göra om i butiken. Detta var några av sakerna som stod på min lista i går...
Och skyltningen resulterade i en egen olivlund...
Har ni sett vilket fantastiskt olivträd!!

Idag är en ny dag och även denna har en egen lista..
Städning av kontoret och planneringsmöte med några av tjejerna från strängnäs köpmän är det som står förtst på listan för denna dag. Så nu måste jag kila i väg..
Ses snart igen.
 Njut av dagen !!



1 kommentar:

  1. Fatima! Du är en underbar tjej med en sådan förmåga att inspirera andra till att göra fint och trivsamt hemma! Kolla på min blogg så får du se vad du får av mig :)

    SvaraRadera