torsdag 20 maj 2010

En liten glimt från bröllopet...

Nu är ni många som har frågat efter att få ser bilder från vårat bröllop. Så här visar jag nu lite glimtar från den dag jag aldrig kommer glömma! En dag då kärleken verkligen firades mellan mig och min man. Jag känner en så enorm tacksamhet och kärlek till alla våra vänner som var där och fira denna dag med oss.
Tänk ändå att alla kom den dag för våran skull för att fira vår kärlek...Vist är det fantastiskt! Det pirra fortfarande när jag tänker på denna dag!







Foto: Linda Höglund
Make up: Veronica Zetterberg
Hår: Emmeli Asp
Manikyr: Michaela Öqvist
Face it

11 kommentarer:

  1. Helt underbara bilder!

    SvaraRadera
  2. oj, vilka sagolika bilder! Grattis till ert gemensamma liv, önskar er all lycka!!/Erika

    SvaraRadera
  3. Åhhh vilka vackra bilder!!!!! Så otroligt fina!! Vad glada vi blir för eran skull, önskar er många lyckliga år! kram Åsa, Rolle och Malte

    SvaraRadera
  4. Så magiskt vacker du är! Vilka bilder,jag ryser och är rörd. Kramar Ullis

    SvaraRadera
  5. Å, vad lyckliga ni ser ut! Bilderna säger så mycket. Så fina ni är tillsammans.

    SvaraRadera
  6. Du är så vacker,Fatima!! :D

    Jättefina bilder på dig och din man.

    Härligt att det vart ni två!!!

    Kram och ALL lycka :D

    STOR KRAM från Jenny (Bo o Karins dotter)

    SvaraRadera
  7. underbara ni! ni är så vackra så!! puss /Kajsa

    SvaraRadera
  8. Världens finaste Fatima och Jesper sicken ståtlig Karl!!!

    puss på er / Emmanuelle

    SvaraRadera
  9. Hej Fatima. vilken vacker brud, och underbara bilder
    Kram Irene

    SvaraRadera
  10. Såååååååå vackra kram Malin

    SvaraRadera
  11. Tack så mycket för alla fina ord!!/Fatima

    SvaraRadera