torsdag 27 maj 2010

Vissa dagar är bättre än andra...

Vist är det så att vissa dagar är så mycket bättre än andra.
Då menar jag inte födelsedagar, el andra bemärkelsedagar utan vanliga vardagar. Tänk att det kan var så olika från dag till dag.
I går skoja jag med min lillebror(som inte är så liten liten längre) och sa , Du är verkligen en på eller av människa, oftas jätte glad men vissa dag helt off... liksom inget mellan ting, vilket jag tycker när jag tänker efter är härligt . Det blir ju så ärligt då, man är som man känner sig.
I dag är en på dag för mig!
Jag började min arbetsdag 04.45 vilket jag i bland tycket kan kännas lite jobbigt  eller att jag heller skulle vilja ligga kvar i sängen nån timme till.. Idag var kändes det lätt som en plätt att komma i väg.
Väl uppe i hallen fick jag trängas och stå i kö, alla florister var som galna i dag.., Morsdag, studenter, bröllop står nog på alla floristers schema en sån här dag.
Men det är så härligt att få välja bland alla vackra blomster och ting och hem for jag med en bil fylld till bredden och en hel del kommer oxå till butiken i morgon då det inte fick plats..


Nu har jag varit på plats i butiken ett tag och har saker att gör hela dagen och lite till!
Visar nu lita av det  som kom i dag.
Solen skiner och livet är härligt!!
Kom och köp nått fint att bli glad av eller sprida  glädjen vidar till någon annan.


Har sagt det förut och säger det igen blommor gör livet vackert!!



Den här blåa fina blomman dra till sig fjärilar, underbart!
Välkommen! /Fatima

2 kommentarer:

  1. Härligt att du har en på dag i dag. Prudlande glad som bara du kan...

    Jag vill ha en sådan blomma som drar till sig fjärilar.. Är som du sa helt underbart.

    Ses på fre el lör.. Love you!

    SvaraRadera
  2. ja visst gör blommor livet vackrare..så och ett leende! Tack för att du är du. Hemlig beundrare av din lysekraft!

    SvaraRadera