torsdag 2 september 2010



Hej! Det är jag som är Emmeli, syster till Fatima. Jag har sedan den 16 Augusti funnits i kulisserna här på Dekorerat. Här driver jag nu våran salong som så småningom också kommer att att utökas av våra kollegor Lina o Michaela, som för tillfället är föräldralediga.

Det känns fantastiskt roligt att få arbeta i den här miljön. Att vara omgiven av vackra blommor o ting gör verkligen att man mår bra. Som Fatima nämde i ett tidigare inlägg så var vi här i Söndags och lekte, som jag skulle vilja kalla det. Det är verkligen en förmån när arbetet ligger så nära ens intressen. När man får gå loss o skapa frisyrer på löpande band helt efter eget tycke o smak då njuter jag verkligen av mitt yrke!

Tanken med vår Söndag (som ni inom kort även kommer att få upplevas i bilder på hemsidan och här på bloggen) är att göra en liten presentation av oss. Samt att ge er lite smakprov på olika fest och bröllopsfrisyrer dessa gick i höstens tecken. Vi hann även med två före och efter bilder på våra modeller, som hade sparat sina hår och inte gjort något på ett tag för vår skull. Fantastiskt roligt!

Jag bifogar en bild på ett tidigare samarbete som jag o Fatima har haft tillsammans. Jag har gjort håret och Fatima buketten. Bilden är vår älskade Stora Syster som gifte sig för snart ett år sen. 


Tack för den här gången!
/Emmeli


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar