onsdag 6 oktober 2010

En vän i tanken?

Hej, ibland så önskar jag att jag hade mycket mera tid till saker som jag inte hinner med. Tex träffa vänner och bara sitta ner och prata om ingenting. Det är oftas då tycker jag som man kommer in på dom mest intressanta samtlasämnena. När inte tiden räcker till så kan man ju alltid skicka en tanke till sina vänner. Ett snabbt sms eller varför inte passa på och dikta i hop fem rader på ett papper och skicka ett tradionellt brev! Det tar höst 5 min, det hinner man. Det behöver inte vara något märkvärdigt. Ibland är det det lilla som gör det! Själv kände jag att en av mina vänner förtjänade ett riktigt paket! Det har jag skickat idag! Ha en bra dag! /Emmeli

2 kommentarer:

  1. Så sant så sant!

    Ha det gott tjejer.
    kram emelie

    SvaraRadera
  2. Att få vara den som fick paketet gjorde mig rörd till tårar. Tack för din uppskattning och din fina vänskap!!
    Stor Kram

    SvaraRadera