måndag 11 oktober 2010

Perfekt moment...?



Don't wait for the
Perfekt moment
Take the moment and make it perfect!



Hej!
Det kanske låter lite klyshigt, men samtidigt så sant tycker jag! Själv behöver jag ofta påminna mig om det här. Att njuta av tiden här och nu och ta vara på stunden som ges. Jag tror att det kan vara en mognads fråga. Jag tycker mig uppleva att äldre och erfarna människor ofta är bra på att ta vara på stunden. Jag känner också till personer i min egen ålder som är bra på det här. Det är perfekt, då får man låta sig påverkas positivit av deras  redan upptäckta lärdom. Och försöka bli bättre och bättre på att också leva så. För jag menar vi vet ju faktiskt inte vad livet har att erbjuda oss! Därför tycker jag vi ska passa på att njuta!  Ha en skön dag/ Emmeli 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar