fredag 7 januari 2011

7 kommentarer:

  1. Åhhh nej Fatima! Fy vad trist för oss men framför allt dig. Jag hoppas innerligt att du ska bli bra, det är det viktigaste.
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  2. Å så tråkigt! Du som är en sån otroligt duktig florist. Jag är glad för att jag fick chansen att
    jobba med dig och minns många roliga stunder.
    Önskar dig all lycka i nya jobbet.
    Många kramar.
    Irene

    SvaraRadera
  3. Irene: vist är det... I bland fattar men inte varför saker blir som det blir... kanske kan se det senare i livet eller nått. jag minns oxå våra roliga stunder och jag tror i alla fall att vi kommer ses. jag kommer i alla inte klara mig utan blommor helt så vi ses kanske hos er om inte annat.. stor kram Fatima
    nina: jag det är trist... jag hoppas oxå att mina händer ska bli bra snart. tack för alla fina ord du gett mig under åren... kram på dig!!/fatima

    SvaraRadera
  4. Det var en så fin annons, Dekorerat betydet något för så många. Glöm inte det. På skyltsöndagen tog ni allt till en ny dimension! Super tack att du startade! Hoppas att du blir frisk snart! Kram

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Jag har ett presentkort hos er. Och nu såg jag att du ska stänga butiken.
    Har ni redan stängt? Eller hur länge kommer butiken vara öppen?

    Kan man använda presentkortet i den "nya" butiken som öppnas?

    Mvh Elin Thor

    SvaraRadera
  6. Hej Dekorerat! Vad tråkigt att ni ska stänga, vad kommer att öppna i lokalen nu? Och när öppnar ni det nya stället?
    Mvh:
    Linda

    SvaraRadera
  7. Det kommer vara lina emmeli och Michaela om kommer vara i den nya lokalen , det kommer var största delen salong men även lite annat gå in och läs mer om dessa underbara tjejer på dekorerat.se. Det blir jätte fint i den nya lokalen... (jag har tjuvtittat) så håll ögon och öron öppna så att ni inte missar premiären!! Passa på att boka en tid för en stunds avkoppling! Det ska i alla fall jag göra! / mvh Fatima

    SvaraRadera