lördag 12 mars 2011

Ingen annan är som du!

Du vet väl om att du är värdefull? Ingen annan är som du! 

Jag tror att många kan känna igen sig i tanken att vara osäker... Ibland är det lätt att jämföra sig med andra och känna att man inte duger eller räcker till...
Tänk vad tråkigt det vore om alla var lika!
 Jag är så glad över alla olika personligheter jag möter varje dag. Det är så härligt att få lära sig saker  av andra och växa o lära sig genom deras erfarenheter. Jag tycker vi ska försöka ta vara på våra olikheter o glädjas åt att vi inte måste tävla med varandra i vem som presterar mest eller bäst. Vi är dom vi är och vi duger bra! Alla sorter behövs! Bara en liten tanke :)

Jag önskar er en skön Lördag! Hoppas ni får njuta av solen!
Mvh Emmeli

1 kommentar:

  1. Åh du är en så klok kvinna! Vackra ord som får en att känna sig bra...det behövs just nu när det är lite jobbigt! //Helén

    SvaraRadera