tisdag 12 april 2011

Tisdag

Hej! Jag har upplevt att det är väldigt praktiskt att varje dag lägga upp våra öppetider! Då behöver ingen komma hit i onödan... Alltså riskera att besöka oss en dag när vi har begränsade öppetider :)
I dag har vi öppet mellan 10-18.

Jag tittar på våra fina sommarkannor som vi har i butiken... Det känns härligt att drömma sig bort till jorgubbar, sol, saft o bullar! Snart är vi där! HÄRLIGT!!!

Jag måste bara passa på att säga att i går hade jag en fantastisk dag! Måste även säga att jag tycker att jag har ett fantastiskt trevligt jobb det allra flesta dagar! Att få möta så många olika människor varje dag... att få lära mig utav andras erfarenheter följa med på andras livsresor... lära mig vikten utav ödmjukhet inför att vi är olika med olika bakrund o livs historier! Sen som pricken över i:et får jag vara galet kreativ när tex en vän kommer in och ger mig totalt fria händer! Härligt! Jag känner mig tacksam och glad! 

Ha en super dag! Mvh Emmeli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar