tisdag 30 mars 2010

Full fart..

Jag hann inte in till er i går... Vilken dag och vilken helg!!
Jag vet inte var jag ska börja någonstans...
Igår var jag uppe med tuppen, 05.10 åkte jag hemifrån upp till Årsta och blomsterhallarna vilket är jättekul när man väl är på plats, där finns en massa fina blommor både högt och lågt..
Har lovat att jag ska visa bilder inne från blommster hallarna... men när jag var uppe i går så var mitt fokus helt på vad jag skulle handla hem för blommster till er..
Så det får bli nästa gång! Här ser ni i alla fall hur full bilen brukar bli.
Helt fantastiska franska tulpaner fick komma med hem, gula ranunkler, gul hyasint, rosa bellis mm
Här ser ni lite av det som kom med hem till butiken.
Å här är den franska tulpanen.

Men vad var det då som hände i helgen..
Jo i lördags blev jag kidnappad av ett gäng tjejer!!
Så ni som var i butiken såg hur chockad jag var.. det första jag tänkte va att klockan är ju inte två ännu ni kan ju inte komma nu, jag måste jobba klart först.. men det hade dom såklart redan tänkt på och ordnat.
(Ps. Jag ska gifta mig!,  så det var alltså ett möhippe gäng som kom och tog mig...)
Det var en dag jag aldrig kommer glömma! Tack alla tjejer!!
Fortsättning följer..


1 kommentar: