onsdag 17 mars 2010

Ljuvt Romantiskt..

Härliga pastelfärger...
Vacker glasklocka..
Taggtråds hjärta.. vitt spetsband möter taggig tråd..
Kungsängslilja och sweet avalanche
Hjärta gjort av Emelie Almhager. Som är tillbaka i
butiken i dag efter ledighet i fjällen. Så i dag har vi haft extra mycket att 
prata om och roligt har vi oxå haft!

Fina plåtskyltar från Jeanne d´Arc.
Vi har även skyltat om i butiken som kom gärna in!
Hoppas ni alla får en skön onsdags kväll!
Nu får jag snart gå hem och äta lite mat.. det är bra det för i dag har åre
 chokladen nästan som ropat på mig, ät mig, ät mig jag är jättegod!!
 Det kan vara farligt att jobba tillsammans med såna godbitar...


3 kommentarer:

  1. Så snygga blombuketer. Riktigt fina färger som passar till påsk. Om man inte bara vill ha gult!

    SvaraRadera
  2. Underbara romantiska buketter och så tycker jag om hjärtan som inte bara är mjuka till formen utan lite sargade och taggiga av allt de varit med om.

    SvaraRadera
  3. Underbart!!
    Jag har en grej till dej i min blogg. Titta in där så får du se vad det är!
    http://himlenrunt.blogspot.com
    Trevlig helg
    Kram Camillha

    SvaraRadera