måndag 15 mars 2010

Tack till er alla!!

Vilken dag vi hade i lördags!!
Tack till alla er som var med och firade Dekorerats 2 år!
Butiken var fylld med glada vårsugna kunder och ni som var här från tolv och framåt fick ju oxå njuta av ljuv musik från Anton Arnlund som var här och spelade och sjöng.
Tack Anton för att du förgyllde denna dag!
Vårlökar och Tulpaner gick åt som smör i solsken.
 Det var ju just oxå solsken denna vackra dag, vilket jag tror att vi alla längtat efter en lång tid nu!

Tänk va, att det har gått två år sen Dekorerat öppnade sin dörr för första gången.
Det var en härlig dag som jag aldrig kommer att glömma.
Ibland kan man faktiskt glömma vad man gör, tänk att jag lever i det som var min dröm. Man får stanna upp och njuta lite ibland, nypa sig i armen och tänka på att det jag gör här och nu är min dröm.
Sen kan det vara så ibland att ens dröm tas över av alla måsten...
Vilket kan var lite tråkigt .. Men jag säger som Ernst Kirchsteiger:
"Drömmar är faktiskt det som driver oss framåt"
 Så sluta aldrig drömma!!!
/Fatima

1 kommentar:

  1. Tack för allt det fina du hade ordnat på födelsedagskalaset! Det var så vårlikt och vänligt vackert.

    SvaraRadera