tisdag 16 mars 2010

Glimt från butiken..

Grönt är skönt!
Grönt är en härlig färg!
När jag var mindre var det bara grönt som gällde... allt skulle vara grönt.
Jag tycker fortfarande om grönt men som ni vet så är jag ju väldigt svag för vitt och rosa oxå.
Men jag gillar alla färger i olika perioder, jag tycker det beror mycket på årstiden vad man dras till och är sugen på. Jag tycker verkligen att grönt hör våren till!!
Så just nu bjuds det på lime grönt, vitt och blått i mitten delen av butiken.
Välkommen att njuta!
(visst är ranunklerna fantastiska)
/Fatima

2 kommentarer:

  1. Så underbar butik du har! Synd att man inte är i Strängnäs längre!
    Ranunklerna var verkligen fantastiska!!

    SvaraRadera
  2. Menar du att det är ranunklar? De är så gröna, så fina! Jag längtar så efter grönt. Gröna blad, gröna stjälkar, gröna strån...

    SvaraRadera